Annonse

Maria Nila – bærekraftig og bevisst skjønnhet

Maria Nila – bærekraftig og bevisst skjønnhet
15. oktober 2019 lep@freemindsmedia.com

15. oktober 2019

Maria Nila – bærekraftig og bevisst skjønnhet

Firmanavn: Maria Nila
Antall ansatte: 130
Hovedkontor: Andesitgatan 12, Helsingborg
Brands: Maria Nila

Hvordan startet firma?

Maria Nila ble grunnlagt i 1999 av vår nåværende VD Marcus, entreprenørene Ann og Ulf Wikstrøm. Personen Maria Nila var Anns mormors mor, en samisk kvinne, som levde i nord i Sverige for ca. hundre år siden. Maria viste stor respekt for omgivelsene sine gjennom å gjøre sine egne skjønnhetsprodukter av naturlige ingredienser. Marias miljø- og naturfilosofi er en del av vår arv og fortsetter å være en viktig kjerneverdi i alle deler av firmaet.

Hva er firmaets visjon?

Vår visjon er å tilby verden holdbar skjønnhet på en profesjonell, bevisst og leken måte. Dette gjør vi gjennom å tilby 100% veganske og cruelty-frie produkter samt gjennom et aktivt veldedighets- og bærekraftarbeid.

Hvordan kan firmaet hjelpe frisører i deres daglige arbeid?

Vi tilbyr frisører verden rundt muligheten til å ta et aktivt og ansvarsfullt valg omkring hvilke typer produkter de bruker i sitt daglige arbeid. Etter vår mening skal ikke dyr eller natur trenge å ta skade av produksjon eller bruk av skjønnhetsprodukter. Nettopp bruk av bevisste produkter er noe som markedet også etterspør og vi ser at forbrukere i større grad velger produkter og tjenester med et sterkt samfunnsperspektiv. Utover det har vi nylig rebrandet undervisningsavdelingen som tilbyr kurs på en moderne og nytenkende måte for bransjen. Vi jobber også veldig nært våre kunder, vi hører på deres feedback og støtter dem med råd og hjelp fra våre teknikere.

Hvor er firmaet på vei?

Vårt mål er å bli verdensledene når det kommer til bærekraftighet og bevisst skjønnhet i det profesjonelle segmentet. Veien er lang, men vi jobber daglig med bærekraftsproblemer og forbedringspotensialer, så vi tror vi er på god vei.

 

ANNONSE